Instructiuni inainte de expediere

Nu locuiesc in Bucuresti, dar vreau sa imi repar telefonul la iPhone Doctor Romania
Cum trebuie sa procedez?

Din dorinta de a raspunde cererilor venite din partea clientilor ce nu au resedinta in Bucuresti sau zonele apropiate, iPhone Doctor Romania a dezvoltat serviciul de reparatiii prin curierat rapid.

Pentru inceput va rugam sa completati acest formular.In urma completarii acestui formular se va genera un numar de comanda ( il veti primi pe
adresa de E-mail pe care o notati in formularul online) pe care va rugam sa il atasati scris in cutia in care expediati produsul catre noi
( Ex: Comanda
seria YDR: xxxxxx ).
Datele destinatarului pe care este necesar sa le notati sunt urmatoarele: iPhone Doctor Romania, Str
Știrului Nr 8A, Sector 3, Bucuresti, Tel: 0764.83.88.60.

Care este costul procesului de diagnoza / constatare?

Pentru a evita eventuale intarzieri sau probleme de ordin logistic, va rugam sa nu uitati sa completati formularul de comanda.
Orice colet este primit fara acest formular sau o modalitate de contact a expeditorului disponibila va fii pus in asteptare pana in momentul in care expeditorul va putea fii contactat.

Procesul de constatare / diagnoza este 100% gratuit, indiferent ca reparatia se face sau nu ulterior in cadrul service-ului nostru.

Unde mai exact trebuie sa trimit dispozitivul defect si cum ce firma de curierat?

Se trimite produsul defect prin Fan Curier la adresa: iPhone Doctor Romania, Str Știrului Nr 8A, Sector 3, Bucuresti, Tel: 0764.83.88.60. Plata
transportului la expeditor. Va rugam sa adaugati in colet si nr de comanda ( YDRxxxxxx ) sau nr dvs de telefon pe o foaie, pentru a fii mai usor de
identificat.

In cazul in care nu reusesc sa comand un curier singur sau pur si simplu nu am timpul necesar, ma poate ajuta service-ul iPhone Doctor?

Desigur, putem comanda un curier pentru dumeavoastra.
Tot ce trebuie sa faceti este sa ne contactati pe WhatsApp la numarul 0764838860, si sa specificati urmatoarele:
Doresc sa expediez un produs defect catre dvs,

Datele expeditorului sunt urmatoarele:

NUME:

NR TEL

ORAS:

ADRESA

DETALII ADRESA

ORAS

JUDET

COD POSTAL:

NUMAR COMAMDA: YDR xxxxxx

Noi ne ocupam in maxim 24h de comandarea unui curier care sa va ridice produsul


Cum este indicat sa ambalez produsul pentru a ajunge in siguranta?

Este indict ca produsul sa fie cat mai bine ambalat pentru a fii protejat de eventualele socuri mecanice survenite in timpul transportului.
Nu este necesar sa ne expediati incarcatorul produsului sau cutia acestuia. Puteti utiliza o cutie normala de carton si folie cu bule de aer.

Care este durata medie a unei reparatii pentru un telefon expediat din tara?

Durata medie este de 3-7 zile lucratoare. Insa in proportie de peste 80% din reparatii se executa in maxim 48h.

Care este costul aproximativ al reparatiei?

Pentru defectiunile standard, va rugam sa consultati lista de preturi corespunzatoare produsului dumneavoastra aici.
Pentru reparatiile complexe, din pacate nu este posibila estimarea unui cost al reparatie sau posibilitatea reparatii cu succes a produsului
dumneavoastra. In prima faza este necesar un proces de diagnoza si in urma acestui proces putem estima un cost aproximativ al reparatiei si in
acelasi timp putem afirma daca procesul de reparatie/remediere a defectului constatat este posibil sau nu. Durata acestui proces de diagnoza/
constatare este de 3-7 zile lucratoare si este gratuit. Acest procedeu de constatare si diagnoza poate avea loc exclusiv la fata locului in cadrul
service-ului nostru, in momentul in care dispozitivul se afla fizic in service ul nostru.

Care este modalitatea de plata ?

Plata se face in momentul in care produsul ajunge la dumneavoastra, in sistem ramburs – direct la curier.

Vezi formularul de reparație

Click

Întrebări frecvente

Citeste