Conditii Generale
INFORMAȚII DESPRE GARANȚIE
Garanția pentru service, reparatii și piese este limitată la 90 de zile. Aceasta poate fi anulată dacă dispozitivul în cauză prezintă deteriorări fizice
suplimentare, neglijență sau daune cauzate de contactul cu lichide.
Garanția se aplică doar pieselor montate de către SC IDOCTOR SERVICE SRL in cadrul procesului de reparație și nu pentru alte piese.
Dacă produsul este pe punctul de a fi trimis către service-ul nostru, există posibilitatea ca acesta sa fi avut deja parte de un soc mecanic, de
contact lichid sau de o suprasarcina/scurt circuit electric fapt pentru care nu putem fi răspunzători în cazul în care dispozitivul va prezenta probleme
de altă natură decât motivul reparației pe viitor. Suntem răspunzători pentru piesele montate/reparațiile executate în cadrul service-ul nostru,
acestea fiind posibil rambursabile după caz, atunci când produsul nu mai poate fi reparat sau dacă reparația nu este efectuată corespunzător.
Orice serviciu pentru care clientul se răzgândește sau decide că nu vrea ca reparația să fie executată, poate solicita tehnicianului să anuleze lucrările
de reparație acesta nefiind îndatorat numerar firmei SC IDOCTORSERVICE SRL.
GARANȚIA NU ACOPERĂ PRODUSE FISURATE/SPARTE/CU DUNGI LUMINOASE ORIZONTALE SAU VERTICALE/ PETE.
Garanția NU acoperă un dispozitiv care s-a fisurat din nou.
Prin semnarea acestui document luați la cunoștintă și acceptați următoarele:
* Un ecran nu se poate sparge singur. Acesta se fisurează numai atunci când este afectat fizic prin șoc mecanic sau datorită unor carsase/
ansamble/alte piese deformate sau defecte.
* Vă revine responsabilitatea de a verifica/inspecta dispozitivul înainte de a-l primi după procesul de reparație, pentru a vă asigura că nu a fost
deteriorat in timpul reparației sau a transportului.
* Pentru a primi o înlocuire gratuită a displayului în garanție, trebuie să existe minimum patru (4) pixeli morți pe ecranul LCD montat in prealabil in
cadrul service-ului nostru, iar garanția acestuia sa fie încă activă.
SC IDOCTOR SERVICE SRL NU ISI ASUMA RESPONSABILITATEA PENTRU DEFECTELE COSMETICE
Modul în care se constată starea dispozitivului la primirea în service prin procesul verbal scris pe care îl luați la cunoștință, este doar o scurtă
prezentare generală și nu denotă toate defectele și problemele posibile ale dispozitivului care urmează a fi reparat. Ne rezervăm dreptul de a edita
procesul verbal pe măsură ce, pe perioada reparației se găsesc și alte defecte, fapt care vă este adus la cunoștință telefonic. Orice defecte pre-
existente sau defecte viitoare care pot apărea în urma unor defecte pre-existente nu sunt responsabilitatea sau nu sunt garantate de SC IDOCTOR
SERVICE SRL.
Semnând acest document acceptați că modul în care afirmăm starea unui dispozitiv este modul în care a fost preluat în service și că niciun defect
sau problemă pe care o declarăm nu a fost cauzată de noi. Prin prezenta admiteți că SC IDOCTOR SERVICE SRL nu este răspunzătoare pentru
orice defecte sau probleme ale unui dispozitiv, cu excepția cazului în care ne asumăm în mod special responsabilitatea pentru o astfel de problemă.
Nu suntem responsabili pentru zgârieturi, lovituri, etc. Majoritatea dispozitivelor pe care le primim sunt deja deteriorate sau prezintă urme de uzură.
Avem proceduri foarte stricte cu privire la modul în care manipulăm dispozitivele clienților noștri, astfel încât acestea să plece în aceeași stare
cosmetică sau mai bună decât au intrat, dar în niciun caz nu putem fi responsabili pentru orice probleme cosmetice percepute, cum ar fi – „această
zgârietură nu a fost aici când a fost lăsat. ”
NE ESTE PERMIS SĂ REPARAM DISPOZITIVUL DVS.
SC IDOCTOR SERVICE SRL NU ISI ASUMĂ RESPONSABILITATEA PENTRU DATELE AFLATE PE DISPOZITIV/ HARD DISK SAU PIERDEREA/ DETERIORAREA ACESTORA
Acceptați că nu suntem în niciun fel răspunzători pentru orice date de pe dispozitivul dvs. indiferent de serviciile pe care noi le executăm
dispozitivului dvs.
Prin semnarea acestui document sunteți de acord cu următoarele:
• hard disk-urile sunt un mediu de stocare volatil, mecanic, care poate funcționa defectuos în orice moment.
• Defectarea hard disk-ului nu poate fi pusă pe seama SC IDOCTOR SERVICE SRL și nici nu putem fi considerați responsabili pentru niciun hard disk, unitate SSD, unitate SSD hibridă sau defecțiune a memoriei flash de pe orice aparat aflat în posesia noastră.
Prin semnarea acestui document, luați la cunoștință și acceptați că nu suntem în niciun fel răspunzători pentru datele
dvs.
INFORMAȚII IMPORTANTE PENTRU NOILE REPARAȚII LCD IPHONE
PRODUSELE NERIDICATE IN TERMEN DE 60 DE ZILE DE LA DATA LIVRARII VOR FII RECICLATE
Constatarea și diagnoza sunt gratuite pentru orice dispozitiv. Dacă in urma diagnozei ați acceptat un serviciu de reparații, după semnarea acestui document, dispozitivul dvs. va fi returnat după efectuarea plății integrale a reparației efectuate. Dacă plata nu este efectuata , dispozitivul va fi păstrat de către SC IDOCTOR SERVICE SRL până la efectuarea plății. Dacă în termen de 45 de zile de la notificarea verbala sau scrisa prin care vă aducem la cunoștință că dispozitivul dvs. este reparat și gata de predare plata nu este efectuată, produsul va fi reciclat în conformitate cu contractul nostru de gestionare a deșeurilor electronice sau revândut pentru ca firma SC IDOCTORSERVICE SRL sa poată despăgubi costurile pieselor montate sau a reparației efectuate. Dacă alegeți să nu reparați dispozitivul constatarea și diagnoza rămân gratuite iar dvs. puteți revendica produsul nereparat fără a ne datora nici un ban. Dacă în termen de 60 zile calendaristice de la data predării dispozitivului, nu vă prezentați pentru a-l prelua, acesta va intra in proces de reciclare.
Politica SC IDOCTOR SERVICE SRL este să vă contacteze la finalizarea reparației, această înștiințare se face telefonic, prin sms sau e-mai. Aveți datoria de a ne contacta înapoi – „Nu îmi verific mesageria vocală” sau „e-mailul dvs. a fost trimis la spam” nu pot fi folosite drept scuza pentru recuperarea dispozitivelor care au depășit 60 de zile calendaristice. Intervalul de 45 de zile începe din momentul în care produsul a fost predat in service ul SC IDOCTOR SERVICE SRL pentru diagnoza/constatare/reparatie/.
METODE DE PLATĂ ACCEPTATE
POLITICA DE REFUZ A REPARAȚIILOR DIN MOTIVUL COSTURILOR CE NU AU PUTUT FI ESTIMATE CU EXACTITATE LA MOMENTUL PREDĂRII DISPOZITIVULUI
Dacă o reparație depășește prețul aprobat inițial, clientul poate renunța la reparație și poate alege să primească dispozitivul înapoi fără a plăti reparatia. Cu toate acestea, dacă reparațiile care au fost aprobate au fost finalizate și lucrările / piesele / timpul au intrat în aceste reparații, SC IDOCTOR SERVICE SRL își păstrează dreptul de a reține orice piesă modificată sau montată/reparată pe parcursul unei astfel de reparații.
De exemplu: dacă un produs are o estimare aprobată pentru o reparație a ecranului și apoi ajunge să necesite o baterie, tastatură sau o placa debaza și numai reparația ecranului a fost aprobată – clientul poate renunța la reparație și nu plătește nimic, dar SC IDOCTOR SERVICE SRL poate păstra ecranul care a fost inlocuit.
LIMITARE A RĂSPUNDERII
Societatea IDOCTOR SERVICE SRL aduce la cunoștința clienților săi că orice act de reparație sau intervenție asupra obiectelor aduse în service comportă o serie de riscuri, riscuri pe care societatea le aduce la cunoștința clienților săi. Produsele IT uneori sunt afectate de ceea ce înseamnă RIGHT TO REPAIR (dreptul de a repara) dar nu toți producătorii permit acest lucru, motiv pentru care IDOCTOR SERVICE SRL nu își asumă și își limitează răspunderea față de Client, pentru orice fel de daune, pierderi, cheltuieli excedentare născute din dorința de a repara și interveni asupra produsului prezentat. IDOCTOR SERVICE SRL nu își poate asuma răspunderea pentru nici un fel de cost excedentar costurilor reparației și nu poate fi atrasă răspunderea contractuală sau delictuală, nu poate răspunde pentru costuri născute din angajarea unor specialiști, altor reparator, avocați, și cu siguranță nici un cost pentru serviciile prestate în cadrul procesului de diagnoză și/sau reparație.
Clientul ia la cunoștință despre aceste exigențe privind reparația/diagnoza produselor predate în service și prin semnarea prezentului acord sau prin însăși predarea bunului este de acord cu clauzele neuzuale.