Intrebari frecvente

Care este orarul de functionare?

Service-ul nostru are urmatorul program:
De Luni pana Joi: 12-21;
Vineri: 12-17;
Sambata: INCHIS;
Duminica: 12-17 ( Singurul service Exclusiv Apple deschis Duminica );

Sunteti service autorizat Apple?

Nu, nu suntem service autorizat Apple.
Din respect pentru bugetul clientilor nostrii si pentru a economisi timp – am ales sa ne axam pe reparatii exclusive ale produselor Apple, insa
fara o certificare Apple oficiala.
Certificarea Apple ne obliga sa taxam clientii cu preturi mai mari cuaproximativ 20-70% Certificarea oficiala aduce cu sine si obligativitatea de a monta doar piese de origine Apple si preturi mai ridicate cu pana la 70% in unele cazuri.Politica de reparatii oficiala implica faptul ca se schimba tot ansablul/piesa si nu se incearca reparatia propriuzisa a ansamblului/ produsului defect. De asemenea, reparatiile executate in service-urile autorizate au o durata de 3-7 zile, in timp ce majoritatea reparatiilor pe care le executa – se executa pe loc sau in aproximativ 24-72 de ore.

Garantia internationala oferita de catre Apple mai este activa dupa ce voi repara produsul in service-ul dumneavoastra?

Orice interventie executata de catre un tehnician neautorizat Apple intr-un service fara certificre Apple: anuleaza garantia internationala.
Insa sunt 2 precizari de facut:

1. In cazul in care produsul dumneavoastra este spart, are contact cu lichid sau prezinta urme de soc mecanic sau senzorii de umiditate activati: garantia se anuleaza
2. In putine cazuri, daca Apple nu observa ca a fost intervenit asupra produsului , intr-un service neautorizat – garantia nu se anuleaza
( tehnicienii nostrii lucreza cu grija pentru a nu lasa indicii ale unei reparatii, dar in cazurile de contact lichid sau in cazurile in care in urma
reparatiilor sunt vizibile diverse notificari software: garantia se anuleaza).

Care este costul diagnozei si care este durata acesteia?

Indiferent de produs sau defectiunea reclamata: constatarea este 100% gratuita si in peste 75% din cazuri se executa pe loc in maxim 1
ora.In cazul produselor ce au contact cu lichid, placa de baza defecta sau pur si simplu nu mai functioneaza: perioada de constare/diagnoza
este cuprinsa intre 3 si 7 zile lucratoare – de asemenea gratuita.In urma procsului de constare/diagnoza clientul este informat asupra
defectiunii/defectiunilor intalnite, posibilitatea de a remedia aceste probleme, cat si costul total al reparatie. Excutarea acestui procedeu de
diagnoza de catre service-ul nostru nu implica obligativitatea reparatiei.

Acolo unde in service nostru este posibila o reparatie de 700-1200 lei:
service-ul autorizat recomanda schimbarea completa a piesei cu 2000-3500 lei

Va ocupati exclusiv de produse Apple?

Da, din 2009 ne ocupam exclusiv de reparatii ale produselor Apple. Am ales aceasta nisa datorita calitatii ridicate a produselor Apple, numarului
mic de furnizorii de servicii cu experienta exclusiva pentru acest segment si nu in ultimul rand datorita faptului ca este imposibil sa te poti specializa corespunzator in reparatii ale tuturor marcilor si modelelor existente pe piata.Daca aici adaugam si prezenta in stocul fizic a peste 95% din produsele necesare reparatiilor: se contureaza cat mai clar ce implica exclusivitatea – profesionalism, experienta, stoc constant si o rata de retur a reparatiilor si produselor mai mica de 5%.

Se folosesc piese originale Apple?

Folosim 3 tipuri de piese si ansamble:
– compatibile ( atent verificate si cu o garantie de 90 de zile )

– refurbished ( produse originale refurbishate calitativ si inspectate cu grija )

– swap ( originale – demontate de pe alt dispozitiv )

Pot asista personal la procesul de reparatie?

Bineinteles. Procesul de reparatie este cat se poate de transparent si in peste 95% din cazuri puteti asista.Doar in cazul produselor ce sunt
lasate in service pentru diagnoza ulterioara sau reparatie complexa – nu este posibil sa asistati la reparatie.

Ce garantie se ofera in service-ul Tofei.ro?

Garantia pe care o oferim este cea standard de 90 de zile ( aceasi durata a garantie este oferita si de catre serice-urile autorizate Apple

Va mai fii telefonul rezistent la contactul cu lichid in urma reparatiei?

Nici un model de telefon produs si comercializat de catre Apple nu este rezistent la contactul cu lichid

Daca nu sunt din bucuresti cum se procedeaza pentru a repara un produs?

Se trimite produsul defect prin Fan Curier la adresa:
TOFEI.RO – iPhone Doctor Romania, Str Știrului Nr 8A, Sector 3, Bucuresti, Tel: 0764.83.88.60. Plata transportului la expeditor. Va
rugam sa adaugati in colet si nr dvs de telefon pe o foaie, pentru a fii mai usor de identificat.
Multumim.